Συχνες Ερωτησεις

Γιατί να προτιμήσω την αγορά από το internet?

  • Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δέχεται παραγγελίες 24 ώρες το 24ωρο και είναι ‘ανοικτό’ 7 ημέρες την εβδομάδα
  • Τα προϊόντα θα αποσταλούν την επόμενη ημέρα της παραγγελίας (εφόσον είναι διαθέσιμα στις αποθήκες μας)
  • Θα ενημερώνεστε on-line για την εξέλιξη της παραγγελίας σας
  • Τα προϊόντα που επιθυμείτε θα αποσταλούν σε εσάς σε οποιδήποτε σημείο της Ελλάδας κι αν βρίσκεστε. Με αυτόν τον τρόπο θα επωφεληθείτε από τις τιμές μας και την ποιότητα των προϊόντων μας ακόμα και στις πιο απόμακρες περιοχές

 

Είναι εξασφαλισμένη η αγορά μέσω internet?

Την ασφάλεια των συναλλαγών σας εγγυάται η τράπεζα Eurobank. Οι χρεώσεις με πιστωτική κάρτα μέσω internet είναι απόλυτα ασφαλείς – βλέπετε Όρους χρήσης – Ασφάλεια –. Εάν παρ’ όλα αυτά δεν εμπιστεύεσθε ακόμη την αποπληρωμές μέσω διαδικτύου, υπάρχει η δυνατότητα αποπληρωμής με την παράδοση – αντικαταβολή –.

Τι γίνεται με τα προσωπικά μου δεδομένα?

Η Εταιρεία μας δεν θα εκμεταλλευθεί με κανένα παράνομο τρόπο τα στοιχεία που εσείς δίνετε σε εμάς. Τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας δεν φθάνουν ποτέ σε εμάς, αφού οι συναλλαγές σας γίνονται στο server της τράπεζας Eurobank και δεν αποστέλλονται από την τράπεζα Eurobank πίσω σε εμάς. Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε (π.χ. όνομα, τηλέφωνο, διεύθυνση email κλπ), δεν πωλούνται και δεν ενοικιάζονται σε τρίτους. Τα στοιχεία που μας δίνετε, χρησιμοποιούνται για την ομαλή διεκπεραίωση των παραγγελιών.

 

Πρακτορείο Μεταφορών

Η αποστολή με πρακτορεία μεταφορών ενδείκνυται για αποστολή αντικειμένων μεγάλου βάρους (ή όγκου). Το κόστος σε αυτή την περίπτωση είναι της τάξεως των (5 – 15) € (ενδεικτική χρέωση και όχι δεσμευτική). Σε περιπτώσεις που το δέμα έχει μεγάλες διαστάσεις το ποσό μπορεί να είναι μεγαλύτερο (εξαρτάται από το πρακτορείο και τον τόπο προορισμού).

Ο πελάτης παραλαμβάνει το δέμα από το πρακτορείο, όπου και πληρώνει το επιπλέον κόστος μεταφοράς. Σε αυτή την περίπτωση (αποστολή με πρακτορεία μεταφορών) δεν γίνεται δεκτή η αντικαταβολή.

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιλέξει εκείνος το πρακτορείο μεταφορών που θέλει να αναλάβει την αποστολή. Σε αντίθετη περίπτωση το πρακτορείο επιλέγεται από το JumpOut.

 

Τι γίνεται σε περίπτωση που το προϊόν που έφτασε στα χέρια μου δεν ικανοποιεί τις προσδοκίες μου?

Εάν δεν είστε 100% ικανοποιημένος/ η με την αγορά σας, μπορείτε να αλλάξετε το προϊόν σας με οποιοδήποτε άλλο μέσα από το κατάστημά μας, ή εφόσον το επιθυμείτε, να σας επιστραφούν τα χρήματά σας πίσω. Για περισσότερα ανατρέξτε στις παραγράφους Αλλαγές προϊόντων και Πολιτική επιστροφών.

 

Το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό. Τι πρέπει να κάνω?

Ελαττωματικά προϊόντα νοούνται εκείνα που κατά την παράδοσή τους εξακριβώθηκε* βλάβη, η οποία όμως δεν οφείλεται στον πελάτη ή την μεταφορά.

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα, και εμείς θα επικοινωνήσουμε με τον κατασκευαστή ή αντιπρόσωπο του προϊόντος και θα ξεκινήσουμε την σχετική διαδικασία. Υπεύθυνος για τους όρους εγγύησης και την τήρησή της, είναι ο αντιπρόσωπος.

Τα έξοδα αποστολής δεν θα επιβαρύνουν τον πελάτη – σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος –.

* Η εξακρίβωση γίνεται από τον αντιπρόσωπο, όχι τον πελάτη

 

Προέβησα σε παραγγελία, αλλά δεν είχα κανένα νέο. Τι πρέπει να κάνω?

Με κάθε παραγγελία δέχεσθε e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας. Σε περίπτωση που δεν λάβετε μέσα σε 24 ώρες το e-mail, επικοινωνήστε μαζί μας

 

Πότε θα παραλάβω το προϊόν που παρήγγειλα?

Όταν το προϊόν που έχετε παραγγείλει βρίσκεται στις αποθήκες μας, η αποστολή γίνεται την ίδια ημέρα ή την επόμενη (ανάλογα με την ώρα που έγινε η παραγγελία). Σε διαφορετική περίπτωση ο χρόνος αποστολής κυμαίνεται από μια έως τρεις ήμερες. Η συντριπτική πλειοψηφία (ποσοστό >70%) των παραγγελιών εκτελείται εντός 48 ωρών.

Οι χρόνοι παράδοσης για κάθε έναν από τους τρόπους αποστολής είναι:

  • Courier: (1-2 εργάσιμες)
  • Ταχυδρομείο: (2-4 εργάσιμες)
  • Πρακτορεία μεταφορών (1-2 εργάσιμες και παραλαβή από την έδρα του πρακτορείου)

 

Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία?

Μπορείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία επικοινωνόντας άμεσα μαζί μας. Παρακαλείσθε να αναφέρετε τον κωδικό παραγγελίας, την ημερομηνία πραγματοποίησής της, καθώς και το όνομα του εντολέα.

 

Μπορώ να επιστρέψω ένα δώρο που μου προσέφεραν και έχει αγοραστεί από το κατάστημά σας?

Θα χρειαστούμε κάποιες πληροφορίες – όπως ον/μο, e-mail ή τηλέφωνο – για να ταυτοποιήσουμε το δώρο με τον λογαριασμό που αγοράστηκε. Μπορείτε να αλλάξετε ένα προϊόν με οποιοδήποτε άλλο μέσα από το κατάστημά μας.

Έχετε υπ’ όψιν σας, ότι σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να προμηθευτείτε τίποτε από το κατάστημά μας, η επιστροφή χρημάτων δεν θα γίνει σε εσάς αλλά στον πελάτη που έχει πληρώσει για λογαριασμό σας.

Για τις αλλαγές και επιστροφές των προϊόντων ισχύουν οι όροι και οι προϋποθέσεις, όπως και σε κάθε παραγγελία. Για περισσότερα ανατρέξτε στις παραγράφους Αλλαγές προϊόντων και Πολιτική επιστροφών.

 

Έχει αποσταλεί η παραγγελία μου? Πως μπορώ να μάθω που βρίσκεται?

Μαζί με κάθε παραγγελία που αναχωρεί από την έδρα μας, αποστέλλεται e-mail με τα στοιχεία της. Εκεί θα βρείτε τον αριθμό της αποστολής – voucher – καθώς επίσης και στοιχεία επικοινωνίας με την εταιρία μεταφοράς (courier, ΕΛ.ΤΑ. ή μεταφορική).

Μπορείτε να μάθετε με τρεις τρόπους που βρίσκεται η παραγγελία σας – εφόσον βεβαία έχει αποσταλεί –.

  • Μπαίνετε στο site της εταιρίας μεταφοράς – courier ή ΕΛ.ΤΑ. – και πληκτρολογείτε τον αριθμό voucher της αποστολής στην σχετική σελίδα αναζήτησης
  • Καλείτε στο τηλέφωνο την εταιρία μεταφοράς, έχοντας υπ’ όψιν σας ότι θα σας ζητηθεί ο αριθμός voucher και τα στοιχειά της αποστολής

 

Χρειάζομαι πιστωτική κάρτα για να κάνω τις αγορές μου?

Όχι. Μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή. Δηλαδή πληρωμή με την παράδοση των προϊόντων στην πόρτα σας.